FAQ

Te informacje zostały stworzone w celu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące sklepu.
Jeżeli masz pytania prosimy skorzystać z poniższych odpowiedzi w celu uzyskania informacji.

 Jaki jest adres Hurtowni?

  • Gniezno, ul.Orzeszkowej 41E, 62 - 200 Gniezno

Jak działa wyszukiwarka?

  • Wyszukiwarka to bardzo przydatne narzędzie, które pozwoli Ci szybko przebić się przez wszystkie towary i odszukać to co Ciebie interesuje. Jeżeli używałeś już kiedyś wyszukiwarek to nie powinieneś mieć większych problemów z odnalezieniem towaru.

 

Jak długo będę czekał za paczkę po wpłacie na konto?

  • Po zaksięgowaniu na koncie następuje wysłanie paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej (InPost, DHL, UPS, DPD, Fedex) - czas dostawy maksymalnie 2 dni

Co zrobić gdy wpłaciłem pieniądze na konto a paczka jeszcze do mnie nie doszła?

  • sprawdź poprawność przelewu na konto

  • jeśli wszystko jest ok skontaktuj się z biurem sklepu telefonicznie lub e-mailem, (nie wcześniej niż po 7 dniach od daty dokonania przelewu)

Nie mogę się zalogować (zapomniałem hasła lub loginu)

  • Sprawdź czy w przeglądarce masz aktywną obsługę ciasteczek (cookies)

  • Po prostu załóż nowe konto

  • Jeśli jest to Twoje pierwsze logowanie i nie otrzymałeś(aś) maila aktywującego zgłoś to obsłudze sklepu(nie wcześniej niż po upływie 24h)

W jakim terminie mogę zwrócić towar?

  • szczegóły na stronie https://hurtowniasportowa.gniezno.pl/content/11-pouczenie

Czy można odebrać towar osobiście?

  • Towar można odebrać osobiście po uprzednim poinformowaniu obsługi sklepu, ul. Orzeszkowej 41E, 62-200 Gniezno. Pozwoli to na przygotowanie paczki na czas.

Chce zamówić telefonicznie, jak to zrobić?

  • Spisz nazwy lub symbole produktów które chcesz zamówić, zadzwoń do sklepu i złóż zamówienie.

Jaki jest numer konta na które mam wpłacić pieniądze?

  • Należność należy wpłacać na konto

Polbank 

26 2340 0009 7230 2420 0000 0049

 Firma Handlowo-Usługowa PIAST Hoffmann s.j. Hurtownia Sportowa TROPSPORT 

 ul. Orzeszkowej 41e 62-200 Gniezno

  • w tytule przelewu zawsze prosimy podać swoje imię i nazwisko i numer zamówienia.

Czy wystawiamy fakturę VAT?

  • Tak, na wszystkie towary na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT, do realizacji wystawienia niezbędny będzie: NIP i dokładne dane oraz oświadczenie na zgodę wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy. Oświadczenie składasz rejestrując się w sklepie. FV VAT zostanie wystawiona i wysłana po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.