Kategorie

Producenci

FAQ

Te informacje zostały stworzone w celu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące sklepu.
Jeżeli masz pytania prosimy skorzystać z poniższych odpowiedzi w celu uzyskania informacji.

 Jaki jest adres Hurtowni?

  • Gniezno, ul.Orzeszkowej 41E, 62 - 200 Gniezno

Gdzie jest moja paczka?

  • Należy wejść na stronę internetową DHL dhl.com.pl ,wpisać numer przesyłki podany w mailu informującym o wysłaniu paczki.

Jak działa wyszukiwarka?

  • Wyszukiwarka to bardzo przydatne narzędzie, które pozwoli Ci szybko przebić się przez wszystkie towary i odszukać to co Ciebie interesuje. Jeżeli używałeś już kiedyś wyszukiwarek to nie powinieneś mieć większych problemów z odnalezieniem towaru.

 

Jak długo będę czekał za paczkę po wpłacie na konto?

  • Po zaksięgowaniu na koncie następuje wysłanie paczki standardowo trwa to do 2 dni.

  • W przypadku towaru dostępnego na zamówienie lub przy dużej ilości zamówień wysyłka towaru może potrwać nieco dłużej, o czym klient zostaje powiadomiony.

  • W przypadku wysyłki za pobraniem zamówienie złożone do godz. 10.00 zostanie doręczone w kolejnym dniu roboczym.

  • Zamawiając towar dostępny na zamówienie termin dostawy ustalany będzie indywidualnie.

Co zrobić gdy wpłaciłem pieniądze na konto a paczka jeszcze do mnie nie doszła?

  • sprawdź poprawność przelewu na konto

  • jeśli wszystko jest ok skontaktuj się z biurem sklepu telefonicznie lub e-mailem, (nie wcześniej niż po 7 dniach od daty dokonania przelewu)

Nie mogę się zalogować (zapomniałem hasła lub loginu)

  • Sprawdź czy w przeglądarce masz aktywną obsługę ciasteczek (cookies)

  • Po prostu załóż nowe konto

  • Jeśli jest to Twoje pierwsze logowanie i nie otrzymałeś(aś) maila aktywującego zgłoś to obsłudze sklepu(nie wcześniej niż po upływie 24h)

W jakim terminie mogę zwrócić towar?

  • zwroty przyjmowane będą w ciągu 14 dni od daty dokonania zakupu, (zwrotowi podlega nieużywany, niezniszczony towar, z oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniem) wysyłka do nas na koszt kupującego, paczki za pobraniem nie będą odbierane

  • Towary zamawiane na indywidualne zlecenie nie podlegają zwrotowi.

Czy można odebrać towar osobiście?

  • Towar można odebrać osobiście po uprzednim poinformowaniu obsługi sklepu, ul. Orzeszkowej 41E, 62-200 Gniezno. Pozwoli to na przygotowanie paczki na czas.

Chce zamówić telefonicznie, jak to zrobić?

  • Spisz nazwy lub symbole produktów które chcesz zamówić, zadzwoń do sklepu i złóż zamówienie.

Jaki jest numer konta na które mam wpłacić pieniądze?

  • Należność należy wpłacać na konto

Polbank 

26 2340 0009 7230 2420 0000 0049

Hurtownia Sportowa  ul. Orzeszkowej 41e 62-200 Gniezno

  • w tytule przelewu zawsze prosimy podać swoje imię i nazwisko i numer zamówienia.

Czy wystawiamy fakturę VAT?

  • Tak, na wszystkie towary na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT, do realizacji wystawienia niezbędny będzie: NIP i dokładne dane oraz oświadczenie na zgodę wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy. Oświadczenie składasz rejestrując się w sklepie. FV VAT zostanie wystawiona i wysłana po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.

Czy moje dane będą przekazywane inny firmom i osobom trzecim?

  • właściciel www.sklep.hurtowniasportowa.gniezno.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych".

  • zgodnie z tą ustawą Państwa dane przetwarzane są tylko dla potrzeb właściciela sklepu www.sklep.hurtowniasportowa.gniezno.pl w celu realizacji zamówień i informowania o promocjach, nie będzie udostępniane innym podmiotom.